Underbara måndag

Hur ofta är det man säger att måndagar är underbara. Jobba och slita, gå upp tidigt på morgonen efter en skön helg, nej. Det ligger i naturen, måndagar ska vara hemska! Men idag, åh, idag har jag haft det så skönt. Lång skön sovmorgon, vaknade halv 12, gick ut och tog fram solstolen och satte mig med min bok och läste. Där bosatte jag mig i ca. 2 timmar, tills jag ledsnade och gick in, tittade lite på tv och gjorde våfflor till brunch. Lyxade till det med riven choklad på våfflorna, samt grädde och hallonsylt, såklart! Sedan tog jag min bärbara dator och satte mig ute på balkongen i solen. Hur underbar var inte den idén, tänk att jag inte kommit på det tidigare! :O Snart ska jag också åka iväg till Nynäshamn för att hämta min nya fotölj, kanondag! Var mer för trevligheter kommer denna dag att bjuda på? :)


Mina goda våfflor, någon som blir sugen? :)




Myspys i solen ute på balkongen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0