Skön dag!

Började dagen med ett nationellt prov i svenska b. Inte sådär jättekul, men något som måste göras. Gick mot all förväntan otroligt bra, och jag är faktiskt supernöjd! Skrev ett debattinlägg som handlade om att människor måste bli mer hårdhudade och inte ta åt sig av allting och säga att dom blir kränkta. Hoppas verkligen att även lärarna blev lika nöjda med den som jag känner att jag blev, håller tummarna för fullt! Både jag och Erica blev klara efter bara 2 timmar, så vi gick upp till centrum för att köpa en jacka som jag redan kollat ut, och sedan tog vi bussen ut till Dalarö. Det är ju sånt supervårväder idag, så vi passade på. Köpte gladd och lade oss på bryggan och njöt av solskenet. När det var dags att åka hem tog vi först en liten promenad till bron för att ta bussen därifrån istället för från bryggan. Passade på att fota en hel del, och vissa bilder blev helt okej! Resten av dagen ska jag bara slappa, för det tycker jag att jag är värd nu! :)
(Jackan på bilden är den jag köpte idag!)

1







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0