Länge sen

Ja, det var ju ett tag sen jag skrev här nu.. Vad har hänt? Inte så mycket faktiskt. Allting rullar på som vanligt, varken sämre eller bättre.. Hur bra det nu är. Vore rätt kul om någon hände, något som ändrade allt. Men sånt händer ju bara i sagor och i amerikanska tonårsfilmer.. Jag har kommit på en sak. Jag måste verkligen skaffa en pojkvän. Igår var jag så trött att jag inte ens orkade klä av mig själv, så jag somnade och sov hela natten med kläderna på. Då är det illa, så jag måste skaffa någon som kan klä av mig på kvällarna eftersom att jag tydligen inte kan det själv. Haha.
Jag önskar verkligen att jag hade något roligt att skriva om, en tyvärr är det rätt tomt i mitt huvud just nu. Hoppas ni inte blir alltför ledsna över det! Puss
 
Lägger in en fin bild iallafall från Dalarö, så ni har nåt fint att titta på, när ni ändå tog er tid att gå in här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0