Heldag

Vaknade vid 10 idag av att Erica ringer mig. Jag går upp och gör mig iordning och äter frukost, och sedan åker vi in till stan och förnstershoppar lite. Mina damer och herrar, Lina har varit ute nästan en hel dag på stan utan att köpa kläder, wohoo! Vi åt lunch, och vilken lunch det var. En riktigt arbetskarls-portion, och jag tröck i mig näst intill allt! Åkte sedan hem till mig och Erica, snäll som hon är, tog fram den värsta sidan hos sig och hjälpte mig att rensa lite i rummet. Jag har ju en liten tendens att samla på mig massa grejer och sen vägra slänga, ni vet, "kan ju va bra att ha"-grejer. Men nu ska jag får ordning på rummet, och det ska Erica hjälpa mig med, så hon kommer imorgon också! :) Efter dagen har jag bara varit på stallet hos min lilla älskling. Är helt tokig i den där hästen, hon är så underbar på alla sätt och så charmig att jag tror jag dör!



Klädd såhär



Min riktiga mördarportion!


ÄlsklingÄlsklingÄlskling, stooor PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0