Har ni tackat Jesus nu?

Påsk har aldrig varit något speciellt för mig. Vi har ingen traditionell påsklunch med hela släkten. Inte heller har jag någonsin tänkt på varför vi är lediga. Så nu tycker jag att vi ska tacka Jesus för att han dog och en återuppstod så att vi fick 2 extra lediga dagar för att kunna äta god mat och gå lösa på påskäggen! Och påtal om påskägg gick jag mitt påskägg! Har tjatat på att jag aldrig får påskägg och vart jätteledsen över det. Och ja, jag vet, jag fyller snart 18, men det spelar ingen roll, jag vill ha påskägg som vilken annan unge som helst! Och jag fick det! Mamma blev väl less på mitt tjat, tror jag. Hihi.

Hursomhelst så har jag varit rätt dålig på att skriva nu på ett par dagar, förlåt så mycket. Har ju gjort ändrat designen, bättre eller sämre? Själv har jag inte riktigt bestämt mig.. Jag har faktiskt hunnit med en hel del under dessa dagar. I onsdags var jag inne i stan med Erica, som ni vet. Efter det så städade vi ju lite i mitt rum. Och i torsdags så kom hon igen och hjälpte mig med att rensa alla kläder och smink, sånt som omöjligt går att rensa själv. Ni vet hur det är "Den kanske jag ska använda. Den är ju fin. Men den har jag ju haft sålänge". Man måste nästa ha någon som i princip tvingar en att slänga det. Blev 1½ kasse med kläder och ca 4 kassar med saker som slängdes. Stort TACK för hjälpen! Lovar att (försöka) hålla ordning nu. Skriver om resten av dagarna senare! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0