Full rulle!

Usch vad dålig jag är på att skriva, nästan så man lika gärna kan lägga av. Men dte lär jag ju inte göra, ni som nu hoppades på det! Haha. I Lördags Fick hundarna ta årets första bad. Och gissa om dom gillade det? Så fort dom blev utsläppta ur bilen flög dom ner i vattnet, helt utan en enda tanke. Kul att se dom bada, både älskar det så otroligt mycket, att man knappt tror det är sant.. Jag fick nästan ett litet dopp själv. Höll på att dratta i när Kiera kom i full fart runt benen på mig, haha, vilket charmtroll. Det hade hon nog gillat om jag hamnade i vattnet jag med! När jag kom hem fick jag ett samtal från Erica som kände sig lite ensam, så hon kom över och åt middag, sendan begav vi oss till IcaMaxi för att köpa lite gott till drinkarna som vi planerade att göra när vi kom hem till henne igen. Efter många om och men, och en helt del gnäll från båda sidorna av sällskapet, så kom vi hem till Erica, hyfsat nöjda och belåtna. Satte oss på balkongen och drack en supergod "drink" som Erica gjorde! kvällen slutade med att vi höll på att somna framför en B-.film på tv:n och jag började sakta med säker röra mig hemåt. Igår, söndag, så gjorde jag inte så mycket, fick noja och började städa som en galning, och sedan var jag nere på stallet på eftermiddagen.

Och idag! Idag var jag på praktiken och där var Jamie Oliver! Han ska tydligen samarbeta med Scandic och göra deras nya barnmeny till restaurangen, så han var där och lagade lite mat och hade presskonferens. Superkul, försökte få en bra bild, vilket jag inte lyckades bra med alls.. Lägger upp den iallafall, även fast han knappt syns.

Jaha, imorgon är det nationella prov som gäller så jag ska nog läsa igenom det där jäkla häftet några gånger till..
Tjingeling så länge!:)

Jag tar bilderna i dagsordning (klicka på bilderna för att se större) :
  




Denna bild ska föreställa Jamie Oliver, hur lyckad blev den då när folk ställer dig framför och zoomen på mobilen inte funkar? Haha, det är iallafall han där bakom disken :)


Och så en bild på mig från idag, såklart. (Vadå, såklart, egolina?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0