Fortsätting..

Jaha, då ska jag ta tag i att skriva lite om mina dagar nu. I torsdags efter att Erica hjälpt mig med rummet så åkte jag och mamma och hämtade mormor på centralen. Vi åkte sedan till Ikea där jag köpte lite saker till rummet och kollade ut en matta. Hittade även en sän som jag blev riktigt sugen på, får se om jag kanske kan flörta till mig den senare.. På kvällen kom Erica tillbaka hit och vi satt och tittade på film, åt godis och gjorde armband, riktigt mysigt! Fredagen gjorde jag inte så mycket, var hos Pärlan på stallet bara. På lördagen släppte jag ut hästarna och åkte sedan hem. Låg och solade ute, så skönt, och sedan åkte vi till MIO för att köpa en tavellist till mig. Efter MIO tog vi en tur till Tyresta By, mamma jag och mormor. Där gick vi lite, fikade och grillade korv och tittade sen lite på djuren (som om jag vore 5 år igen). Åt "påskmiddag" och sedan hamnade jag framför tvn och somnade nog till lite där också, och sedan avslutade jag dagen sittandes på balkongen och njöt av solen! Som ni kanske förstår nu så har jag haft en riktigt slapphelg, ändå har jag ju fått lite saker gjorda, hur bra som helst! Idag vaknade jag av att pappa kom hem med hundarna. Pappa åkte till landet i onsdags och tog med sig båda hundarna, så det har varit väldigt tomt här hemma utan dom. Skönt att dom är tillbaka, gissa om dom kommer få en långpromenad med mig ikväll! :) Nu har jag precis färgat mammas hår och nu sitter jag och slappar i sängen! Är det någon som vågat ställa sig på vågen än då? Jag tror nog jag hoppar det. känns minst ett kilo tyngre just nu, haha. Påskgodiset har åkt ner som om det vore en rutshkana i halsen på mig! Usch, mår illa av att tänka på det, men men. Man måste ju få leva gott ibland! :) Får kompensera med sallad och någon köttbit hela veckan som kommer! Hoppas ni andra haft en skön helg också! Här kommer lite bilder, orkar inte skriva förklarning på dom, så ni får använda huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0