24 April

Just nu sitter jag hemma i soffan helt själv och har tråkigt. Har ni tänkt på att det knappt finns något bra på tvn på fredagar? Förut var det ju alltid Fredagsfilmer, vart är dom? Är dom ersatta av Talang och Singing Bee? Nej, mer filmer på tv på fredagarna! Är som sagt hemma själv, mamma är i Nyköping för att hämta min bror som har varit i London, Pappa har försvunnit, och jaa, lilla jag sitter här. Men nu ska jag inte klaga, Erica är faktiskt påväg att rädda mig från min ensamhet. Hon borde dyka upp när som helst. Snäll som jag är har jag stekt på lite köttfärs åt henne så hon får tacos när hon kommer. :) Vet ni! Nu är det bara 3 dagar kvar på praktiken. Både tråkigt och skönt på samma gång. Skönt att bara ha skolan att tänka på, men tråkigt när man väl sitter där i skolan och lider.. Men men, det är som det är. Det kommer gå snabbt nu, antar jag. Är ju mindre än 2 månader kvar tills sommarlovet. Ojoj, då blir det skönt! Juste, sen har jag ju antagligen skaffat jobb också. Kanske inget höjdarjobb direkt, men man kan ju inte vara kräsen när det gäller extrapengar. Dom skulle höra av sig v. 20 angående utbildning och sånt, så jag håller tummarna! Kanske man kan hitta på något roligt i sommar!

Nu när jag hunnit skriva allt det här så har Erica hunnit komma in och nu sitter hon i soffan och äter, samtidigt som jag skriver resten och slötittar på Oceans Eleven..
Nej nu ska jag ta och stänga ner här och vara lite social, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0