Lördag

Är fortfarande rätt seg efter igår. Fast det var rätt roligt att jobba! Eftersom att man jobbar skift så träffar man nästan alltid ny personal och det är roligt! Igår jobbade jag tillsammans med Anders och Sandra mest, jättetrevliga båda två, hoppas att jobba med dom fler gånger, och det lär jag ju göra! :) Var dock inte hemma förrens 00.05, det var en aning surt, men det känns väl bättre så fort löningen kommer, I hope!
Idag har jag iallafall förts var och ridit på Tyresö. Det gick jättebra, fast jag var helt slut efter passet. Sen åkte jag ner till min lilla plutthäst. Åh vad jag har saknat henne, hade inte vart hos henne på 2 dagar, och det gör så himla mycket. Fast hon har ju då stått i 2 dagar så det var inte lika kul att rida i mörkret på en hyperpigg häst. Hon var så pigg att jag nästan undrade om dom matat henne med duracell-batterier när jag var borta. ^^ Jaja, tur att hon är så söt, så det väger upp det hela. Nu ska jag väl bara ta det lugnt hemma, ska ju upp och jobba imorgon bitti igen, suck. Skulle jobba 10-20, men Andreas var sååå snäll mot mig och ändrade till 09-20 istället! Någon annan än jag som tycker att det verkar trevligt att jobba i 11 timmar på en söndag, räck upp en hand.. Hm, tur att jag börjar skolan 12 på måndag!


 Här är en bild på min lilla älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0