Invigning!

Jaha, då man har skaffat blogg då. Och nej, det är faktiskt inte för att "alla andra har det", utan jag behöver något mer att fördriva min tid med. Som om jag inte har tillräckligt mycket att göra på dagarna, men men. En blogg är ju alltid roligt att ha, hoppas jag!

Idag har jag iallafall varit hos läkaren och fått ett recept på Gardasil. Gardasil är ett vaccin mot livmoderhalscancer, och det är verkligen nödvändigt att ta. Det är iallafall 3 sprutor som ska tas inom ett halvår.  Usch, jag som hatar sprutor. Jag är barnsligt känslig, måste jag erkänna, men mer än så avslöjar jag inte. Ni som känner mig vet, det räcker än så länge.. Jaha, nu sitter jag hemma och väntar på att min lektion ska börja så jag kan åka till skolan istället för att sitta här och lata mig. Fast jag har faktiskt varit ganska duktig. Imorse när jag vaknade så satte jag mig vid datorn och började med min uppsats i svenskan. Jag ska skriva ett författarporträtt på August Strindberg, kuuul! Haha, nej, men lite intressant är det faktiskt! Nu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag, mysigt! Tjingeling :) 


Kolla vilken snygging han var, den där August Strindberg!  Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0