Visst är det jobbigt att inte kunna somna?

Kunde verkligen inte somna inatt. Jag gick och la mig halv tolv, men somnade inte förrens 3 eller 4. Hur jobbigt som helst. Man bara ligger där och vrider sig fram och tillbaka, och kan inte göra något för att somna. Usch, nej det där är inte kul. Och det brukar faktiskt inte hända, ibland kan det ju ta 20 min eller en halvtimma för mig att somna, men verkligen inte längre! Jaja, nu ska jag iallafall göra mig iordning och kila iväg till skolan, och sen ska jag jobba ikväll också. Men jag hinner som tur är hem emellan, tack och lov för det!


Titta vad skönt det ser ut! Är det en hästens man måste köpa för att sova sådär skönt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0