Supernöjd!

Är så himla nöjd med träningen! Det gick jättebra och var jätteroligt! Eftersom att Pärlan är en unghäst (4 år) så är det svårt att göra så mycket, man vill ju inte gå för snabbt fram. Men idag så fick vi hoppa studs och en 3-kombination! Superroligt! Det var första gången som Pärlan hoppade studs och hon hoppade klockrent på en gång och tyckte att det var jätteroligt, öronen frammåt och verkligen sög tag mot hindren! Är så stolt över henne :) Mindre stolt blev jag när hon tvärvägrade att gå in i transporten efter träningen. Alltså, jag är hur trött som helst, helt slut efter träningen och hästen rent av vägrar röra sig i riktning mot transporten. Och det värsta man kan göra i det läget är att bli arg. Mh, jo, då går Lina och blir skitförbannad, superbra. Haha. Äsch vi fick ju iallafall in henne tillslut, det tog baaaara 30 minuter! Hästar alltså, snacka om fri vilja! Tur att jag är så envis, mamma frågade till och med om jag kanske skulle rida hem; "NEJ, hästjäveln ska in, så är det bara, jag tänker fan inte rida hem, klockan är nio!!", var mitt svar ungefär.. Nu är jag iallafall "ledig" från henne imorgon, så jag och mamsen ska till Haninge Centrum och se om vi hittar något fint. Jajuste, jag ska berätta en rolig sak! Igår när jag handlade med Paulina så hade jag ganska mycket pengar, och jag handlade igår och idag, men ändå har jag mer pengar än vad jag hade innan jag började handla! Så tycker jag att det ska vara hela tiden! :D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0