Social helg!

Har haft en supertrevlig helg! I Fredags så hade vi luciafirandet på gården och i lördags så fyllde jag år och var på stallet hela dagen fram till tre, och vid fyra kom min gammelfarmor hit och grattade mig. Efter det så  drog jag igång och började fixa lite inför kvällen, och Stephanie och Sandra kom och hjälpte mig vid halv sex. Sen började tjejerna komma, och det blev jättetrevligt! Tack för alla fina presenter, flickor! :) Sen åt vi lite romröra och kex, smörinbakad fetaost och laxtartar, jättegott alltihopa (jag gjorde allt nästan själv, hihi). Sen kom flera och det blev jättelyckat, verkligen! Min kära bror kom med några kompis också. Idag så har släkten varit här och firat mig i efterskott. Jag gjorde en egen prinsesstårta, den blev så himla söt så ingen ville egentligen skära i den, men men, nu ör den ju uppäten så den var tydligen god också! :) Har bild på den som jag laddar upp lite senare :) Nu ska jag ta det lugnt och kolla på Gossip Girl som börjar om en timme :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0