Skön morgon

Åh, jag känner mig verkligen utvilad, hur skönt som helst! Har faktiskt inte något speciellt jag ska göra idag, förutom stallet och min lilla älskling såklart, men det är ju en rutin. ^^ Först är det skolan, ska på studiepass, tror jag ska jobba med antingen svenskan eller psykologin, har en stort arbete i båda, men svenskan är jag snart klart med.. Vi får se vad det bli, kanske berättar senare! :)

Jag tog några jättesöta bilder på stallet häromdagen! 
Jag vet, kameran är urdålig!

                                                                              
         Här är dom söta kisarna, den ljusa är mamman! :)

                                              
                                                                                   

                                                                      
Och så min lilla Pärleplutt o vinterparadiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0