Sketväder!

Vilket väder det är ute hörrni! Usch och fy. Och jag ska ut i detta väder om en kvart. Vi har nämnligen Lucia-firande på gården så jag ska stå där ute och hjälpa till att sälja lotter. Kul! Haha. Ja, men man får se det positivt, jag fyller ju år imorgon! :) Har bara vart i skolan, och fick reda på att jag får MVG i Draman, kul! Sen så åkte jag till centrum med Erica, Ida och Amanda och köpte en julklapp till pappa. Sen kom jag hem och städade lite köket som pappa håller på att fixa i. När mamsen kom hem så åkte vi ner till stallet. Det tog ca 1½ timma, skönt det, så blött som det var! Nu ska jag som sagt ut på gården, så vi hörs senare! Bajbaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0