20 saker jag vill göra innan jag dör

[  ] Resa till Dubai och bo på Burj Al Arab minst en natt.
[  ] Resa runt i Frankrike och Italien
[  ] Åka till Island
[  ] Gå eller cykla runt hela Gotland
[  ] Designa mitt egna hus/gård från grunden
[X] Sova i gräset under bar himmel i en hel vecka
[  ] Göra en springnota
[  ] Skriva krönikor som blir publiserade
[  ] Gå på en stor tillställning klädd i aftonklänning
[  ] Rädda någons liv
[  ] Gifta mig och skaffa barn
[  ] Äga en egen vingård
[  ] Se norrsken
[  ] Bila genom USA
[X] Slicka på en lyckstolpe på vintern
[  ] Testa så många olika tésorter som möjligt under en dag
[  ] Köra på Auto-Bahn
[X] Bada naken mitt i natten
[  ] Simma med delfiner
[  ] Bo och jobba utomlands


Burj Al Arab  ligger i Dubai och är Världens lyxigaste hotell. Detta är världens enda sju-stjärniga hotell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0