Psykologi

Sitter ochförsöker skriva klart mitt sista arbete i Psykologin som ska vara inlämnad imorgon. Det är faktiskt rätt svårt, man ska analyserna en speciellt psykisk sjukdom enligt olika perspektiv (Psykodynamiska, beteendeperspektivet, humanismen och kognitiva perspektivet). Usch, det är inte kul. Man har egentligen bara boken och antekningar att gå efter och det är inte så lätt att bläddra igenom allt och leta i anteckningar.. Jaja, det måste ju göras.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Var i skolan och åkte sedan ner till Pärlan och red ut med Stephanie barbacka. Det var jättemysigt, men Pärleplutten var ganska så pigg (ovanligt! hihi). Sen körde hennes mamma hem oss, men först åkte vi till bageriet och jag köpte 4 solrosfrallor och 2 gifflar till imorgon bitti. Sen köpte jag 2 ost- och skinkpiroger och 4(!) lussebullar till "efterrätt". Sååå gott! :) Sedan så ringde Sabina från jobbet och jag fick lite nya tider som jag ska komma in och jobba på. Hoppas bara jag slipper jobba på julafton. Det har jag verkligen ingen lust med, speciellt inte nu när vi ska ha allihopa här hemma. Jag måste ju hjälpa till och förbereda allt hemma så mamsen och papsen slipper slita ihjäl sig! Nehej, nu är det dags att sluta och börja skriva på Psykologin igen. Tummen upp för det! Och så avslutar vi med ett klyschigt Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0