Planerna för imorgon!

Imorgon blir nog en trevlig dag, hoppas jag! Först ska jag upp kvart över åtta för att släppa ut hästarna, får se om jag rider eller inte, tror inte jag kommer orka det, men är det fint väder så piggnar jag nog till när jag får se min underbara lilla söta plutthäst! Hon har en liten tendens att pigga upp mig riktigt mycket! :) 
Efter det så ska vi åka till Västerås och hälsa på farmor och farfar, om planerna stämmer. Det ska bli roligt, dom flyttade dit för ett tag sen (kommer inte ihåg när *skäms*) och vi har inte hälsat på dom än! Det blir ju lätt så, vi åker ju alltid till landet och träffar farmor och farfar, men nu så, nu ska vi till Västerås!
Jag skriver nog mer om det imorgon tror jag. Man vet ju aldrig med mig, jag är lite sådär oförutsägbar, ibland skriver jag och ibland inte. Man måste ju behålla mystiken litegranna, eller vad säger ni? ;)

Jag har ju helt glömt bort att berätta om min dag i söndags! Den var jättemysig och roligt! Jag och min älskade vän Stephanie var ute och red, vi tog en långtur på ca 1½ timma. Det roliga var att hästarna var pigga som satan och väderet var underbart med skinande sol och allting! Vi red ner till gravfälten i Västerhaninge, och in mellan gravfälten och tågspåret. Jag har nänmligen en nyfunnen ridslinga där. Den är helt underbar, prefekt att galoppera på och det är sandunderlag, toppen för hästarnas stackar fossingar! Vi galopperade och hästarna went crazy, jättekul! :) När vi sen kom in i skogen i Jordbro så fick vi för oss att vi inte ville rida i skogen utan ute på vägen. Så vi traskade över vägen och ner på trottoaren i Jordbro's bostadsområde, jättekul! Det var lite så där förbjudet, men ändå helt oskyldigt, vilken gjorde det så himla kul! Har till och med bildbevis, så kul var det! :)
 
  

Pärlan i Jordbro!  
           



Stephanie och Weltan i Jordbro! :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

omg omg omg Lina :D hahaha Du är min sötnos <3<3

2008-12-27 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0