Nu kommer svaret!

Jag jobbade med psykologin på studiepasset! Nu fick ni svaret ni har väntat på, hihi. :)

Jag och Stephanie, min kära vän, gick upp til centrum efter skolan innan vi tog bussen till stallet. Gick runt och tittade lite, och så köpte vi lussebullar. Åh vad jag älskar lussebullar, det är så himla gott! Inga vanliga kanelbullar har en chans mot dessa ljuvliga solskensgula underbart goda lussebullar, så det så! Sen så tog vi iallafall bussen till stallet. Det var verkligen kul att rida ut med Stephanie. Vi har inte träffats bara vi på ganska lång tid nu, så vi hade en del att prata om! Nu är det bara 10 dagar tills jag fyller år och 12 dagar tills jag får min lön, wiie, längtar efter det! Nu ska jag sussa, nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0