Myskväll

Tog en låååång skön dusch och satte mig sedan vid datorn. Efter det så har jag ätit middag, kollat på tv och gått en långpromenad med mina söta hundar! Rätt skön kväll faktiskt.
Imorgon är det sista ridningen för min del på Tyresö. Jag känner att jag inte längre får ut något av det sen några nya började i gruppen, så jag slutar istället. Blir rätt trist, för det var annars massa trevliga människor som var där och hästarna var det ju inte heller fel på, som jag annars tycker det är på de flesta ridskolor! Blir kanske så när man länge haft egna hästar.. Jaja, får se hur det blir imorgon. Rätt skönt om man slapp den där hårdträningen sista gången, man kan ju hoppas! Har ju faktiskt min lilla Pärlan att rida efteråt också! :)


Puss på min lilla vovve. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0