Lååång dag!

Det började med att jag vaknade imorse vid 6-tiden av att mamma stod i mitt rum och undrade oroligt hur det var med mig; Jag hade drömt en mardröm (vilket jag väldigt sällan gör) och gallskrikit efter mamma, liten som man är. När hon kom in i mitt rum så stod jag och hoppade på golvet och var helt hysterisk. Anledningen var ju såklart drömmen! Jag drömde att jag låg i min säng och när jag vaknade så var hela golvet, hela sängen och hela jag övertäckt med inälvor och köttslamsor! Förstår ni då varför jag var så hysterisk? Haha. Jag och Paulina disskuterade det här idag och vi kom fram till att det var ett slags tecken. Jag har nämligen kollat runt lite efter snygga pälsar och här fick jag en liten hint om att jag kanske inte ska köpa ngn päls, för då kommer jag kanske vakna upp täckt av inälvor? Usch, vill inte ens tänka på det där ngt mer! ^^
Sedan somnade jag iallafall om, och när jag vakade igen så klädde och på mig och gjorde mig iordning för att ta bussen in till stan och träffa Paulina! Vi hade en heldag med shopping och åt på Pizza Hut, jättetrevligt hade vi! Jag fick en sen födelsedagspresent och en julkapp av Paulina, jättefina örhängen och god choklad bland annat! Själv köpte jag en svart klassisk kjol och en vinröd kofta, 2 par örhängen, 2 lipgloss och ett jättefint svart pärlarmband som jag ska ha på nyår! Hoppas verkligen mina klänningar jag skickat efter kommer tills nyår, men man vet ju aldrig. Annars kommer jag ha min nya kjol och så får jag försöka hitta en snygg top till!
När jag kom hem igen så åkte vi nästan direkt ner till stallet. Var så mysigt att komma in i stallet när hästarna redan står inne och hälsar på en med små gnägg. Pärlan är så söt när hon står och tittar ut över boxdörren med sina pigga stora ögon, min lilla älskling! :) Vi red ut en sväng och hon skötte sig exemplariskt (lite pigg bara, men det går inte att göra ngt åt, hihi).  Från stallet åkte vi direkt till Bollmorahallen i Tyresö för att kolla på slutet av matchen mellan Enskede och Tyresö. Min kära far tränar nämligen ett av Tyresös lag och min kära bror är assisterande tränare för samma lag, och det här var den första matchen som min bror coachade, så mamsen ville gärna se den.
Sen dess har jag bara tagit det lugnt, vart ute på promenad med hundarna och tagit en skön dusch, och nu sitter jag med datorn i knät i sängen och äter den mörka chokladen jag gick av Paulina! :) Hugs and kisses!


Paulina på Pizza Hut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0