Lååång dag idag.

Idag har det varit en ganska lång dag. Jag slutade inte förens fyra, sen var det raka vägen ner till stallet för att släppa in alla hästarna. Gick rätt snabbt, och pappa körde ju mig också! Nu har jag iallafall fått lite mer tips om hur jag kan skriva min psykologiuppsats. Vi hade en sista genomgång idag, så nu har jag en vecka på mig, sen ska den vara inlämnad. Nu har jag hjälpt pappa med att plocka bort lite saker ur köket. Vi håller ju på att göra en "matsal" och lite sådär, så det ska väl förhoppningsvis vara klart innan Lucia. Sen så har jag tränat idag också. Vi spelade lite badminton, jag Ida och Amanda, och jag måste faktiskt erkänna att jag inte är någon höjdare på det. Alltså jag har ju faktiskt bara spelat badminton typ 2 gånger innan, så det var ju inte förväntat att jag ens skulle pricka fjädern, eller vad den hette.. Men herregud vad träningsvärk jag fick i underarmsmuskeln! Alltså det var ju ingenting man var van vid att göra, det där., haha. Sen gick jag och Ida in i gymmet. Det var så himla länge sen jag gymade. Gymade med skolan förrut, men nu när vi inte gör det så har jag inte någon tid till det under fritiden. Jag har ju faktiskt hästen att ta hand om, man får se det som min träning, för de är det ju faktiskt. Nej nu har jag skola att tänka mycket på. Usch, nästa vecka blir inte rolig alls. Har en stor inlämning och ett stort prov, och som om det inte skulle vara nog så ska jag jobba på tisdag och torsdag 18-23, vilken innebär att jag inte lär vara hemma förens tolv eller halv ett! Jaja, man får ta det som det blir, men gäller bara att plugga ordentligt när jag får tid. Man får se det povitivt iallafall, nästa vecka slutar ju faktiskt med att jag fyller år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0