Klädproblemen lösta!

Idag har jag varit i centrum med Stephanie och Louise och letat efter ett fin topp till min svarta kjol. Jag hittade en jättesnygg lila topp med svarta detaljer och en lila kort kofta att ha över. Köpte även ett par leggins i spets som jag ska ha imorgon! Ser verkligen framför mig hur snyggt det kommer att bli! Kommer ha så himla rolig, ska hem till Louise och ha lite myspys, dricka gott och äta ngt tilltugg också, med tjejerna, sen får vi se vart natten för oss! Ska bli skoj!
Nu ska jag iallafall åka iväg till stallet, ska nämligen hoppträna! Hoppas det går bra, är lite nervös faktiskt, har inte tränat på över 2 månader med Pärlan.. Plus att det är en ny tränare, så vi får se hu det går! Nu ska jag kila iväg, ville bara uppdatera litegranna! Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0