Gynekolog, Julavslutning och Shopping med tjejerna.

Imorse jag jag hos gynekologen. Usch vad det där är jobbigt! Alltså första gången jag var hos en gynekolog började jag gråta. Iochför sig så var jag ju inte beredd på att behöva lägga mig i stolen och bli undersökt, men iallafall. Idag gick det så mycket bättre, jag grät inte! Hehe, nej men det gick bra, fast eftersom att han bland annat skulle ta ett celltest så kunde han inte använda glidslem, och ni tjejer kan ju tänka er hur behagligt det var att bli undersökt utan glidslem. uschuschusch, men det var bara att bita ihop! Min lilla söta Stephanie var utanför och väntade på mig när jag var klar, snällt va? :)
Idag hade vi jockså ulavslutning i skolan. 3orna som har scenisk gestaltning hade en teateruppvisning, den var lite rörig, men rätt kul. Efter det så gick vi ner till klassrummet, och vi gav Desi och Jenny våra julklappar. De blev så himla rörda, var så gulligt att se! Sen fick vi betygen och åt lite pepparkakor och mandariner. Efter avslutningen så gick jag Cassandra, Ida, Erica, Sandra, Stephanie och Jennifer upp till centrum. Påväg dit tappade vi Erica, Stephanie och Jennifer, så det blev jag Ida, Cassandra och Sandra som gick och shoppade lite. Jag köpte en jätteskön kofta med stor krage på H&M och två flätade hårband. Sen gick vi ner till Sandy's som precis har öppnat i Haninge Centrum, (bara för en vecka sen, tror jag!) och åt. Jag tog såklart en Grekisk Wrap som vanligt. Den är så himla god, jag älskar nästan all grekisk mat!
Vi satt där inne och pratade i nästan 2 timmar, jättemysigt! Är så kul att kunna umgås med flera samtidigt, har haft svårt med det när jag var mindre, men man växer väl upp!

Nu kom jag precis hem och kopplar av litegrann till Tracy Chapman's Crossroad. Får se vad som händer senare, tror nog att jag är hemma och tar det lugnt, blev ju lite mycket förra helgen! Tjingeling så länge!


Söta Cassandra och Ida på Sandy's.



Sandra, lika söt som vanligt, på Sandy's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0