Hej sol!

Idag har det äntligen vart lite sol! Så himla underbart när den där solen kommer fram såhär i decembertiderna. Jag blir verkligen jättedeppig av allt mörker, funderar på att äta rosenrot för att bli lite piggare och få energi som man egentligen får av solen!

Idag har vi vart på studiebesök på det nyöppnade hotellet på Norra Bantorget; Clarion Sign Hotel. Jag blev helt såld, det var så himla fin! Där är ett ställe jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobba på! Sofia, som visade oss runt var jättetrevlig och hon berättade massor om hotellet och dess arkitektur, som är väldigt speciell. Verkligen något som nästan alla måste få se! Rummer var rättefina och moderna och eftersom att hotellet går under ett skandinaviskt tema så hade de olika våningarna antingen Finskt, Norskt, Danskt eller Svensk tema. Alla möbler (stolar m.m.) var designmöbler, mestadels från en dansk designer, kommer tyvärr inte ihåg vad han hette.. Det är iallafall Stockholms största och nyaste hotell, det öppnades faktiskt i februari nu i år!
Efter studiebesöket så gick jag Ida och Erica och kollade lite i affärer och jag köpte en bh, ett par trosor, en jättefin klänning till jul och en till present till mamsen! Efter det så åt vi i Kungshallen, jag åt sushi. Äntligen fick jag min älskade sushi, mums!
Nu ska jag byta om och ta med ena vovven ner till stallet. Han ska få följa med ut när jag rider, det tycker han är toppenkul! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0