Grattis till mig :)

Tjoho, idag fyller jag år, mysigt va? :) Iallafall för mig. Hoppas verkligen det blir en lyckad dag. Ska först ner till Pärlan och göra iordning allting där nere och ta en liten sväng i skogen med henne, tror jag. Sen ska vi ner till Tyresö och rida där, Efter det stannar vi nog i Tyresö Centrum och handlar någonting, iallafall om man ska tro mamsen! Sen blir det hem och göra en prinsesstårta (jajamensan, jag ska göra den själv, för det är jag så bra på, eller iallafall med hjälp av Stephanie, men det sk nog gå bra utan henne också! :) ), och göra iordning allt inför kvällen. Åh vad mysigt det ska bli att ha vännerna över! Hoppas ni andra också får en bra dag! Todiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0