Galen i underkläder!

Jag är verkligen helt galen i underkläder! I måndags köpte jag ju en bh och ett par trosor, igår köpte jag tre par trosor, och idag köpte jag två par trosor och en bh. Det är ju hemsk vad jag köper underkläder! Jaja, man får ju faktiskt bättre självkänsla om man har fina underkläder, det är faktiskt sant! Jaja, jag är iallafall nöjd. :) När man är sjuk som jag är just nu så vill man ju faktiskt köpa ngt fint till sig själv så att man mår lite bättre psykiskt iallafall! Och på tal och psykiskt så pratade vi och kärlek och känslor på psykologin. Gud så spännande! Så många sätt man kan studera människor beteende på och se massa ledtrådar till deras känslor, jättekul att lära sig faktiskt! Nu sitter jag och tar det lugnt vid datorn och lyssnar på Niprone´s I love you, den är så otoligt fin, tycker om den låter, spelar ingen roll om man är glad eller ledsen, den passar alltid!
Snart ska jag ner till stallet och släppa in hästarna, börjar fundera på vart min kära mamma har tagit vägen. Hästarna ska vara inne klockan fem och nu är klockan kvart i fem och mamma är inte ens hemme.. Väldigt konstigt.. Aja, det blir nog bra ändå.
Har så svårt at koncentrera mig på dataskärmen nu, så jag tror jag lägger mig i sängen och väntar istället! Bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0