En trött Juldag

Idag gick jag upp vid 11, sen dess har jag legat och kollat på tv och sovit en hel del. Rätt skönt med tanke på att dagen igår var rätt stressig. Vi blev 17 stycken som var här igår från släkten, jättemysigt! Vi drack glögg och åt julmat, sedan öppnade vi lite julklappar och kollade på Kalle, såklart! Malin var hos våra grannar så vi passade på att säga hej och prata lite. Det var verkligen kul att träffa Malin, har inte sett henne på vet inte hur länge! Hon har ju flyttat hennes häst till ett stall som bara ligger på andra sidan vägen om vårat stall, så vi planerar att rida en långtur tillsammans någon gång under lovet!
Idag har en verkligen varit en sån där riktigt seg dag. Vi har kollat lite i tv, ätit lite lunch och sen åkte jag och pappa och handlade godis! När vi kom hem så satte vi på Mamma Mia och såg den. Det var verkligen en sån där Feel-good Film, och det behövs ibland. Nu har jag precis varit inne på bubbleroom.com och beställt hem 2 jättesöta klänningar. Hoppashoppashoppas att jag får dom innan nyårsafton! Klänningarna var pinsamt billiga, det gick på under 300 kronor, TILLSAMMANS! En liten present till mig som inte svider i plånboken, så ska det väl alltid vara? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0