Deppig

Usch, idag har inte alls varit en bra dag. Den började rätt bra imorse, men sen har det bara gått nerför. Jag hatar att känna mig ledsen, och speciellt när det bara kommer utan att man är beredd på det. Sen blir det ju kanppast bättre av att ha så mycket att göra och tänka på. Jag känner att tiden börjar ta slut. Den räcker inte till för allt det som jag måste hinna med. Att det alltid ska vara såhär dom sista veckorna i skolan, förstår inte lärarna att vi inte är några små maskiner som inte gör något annat än att plugga. Alltså, är det så svårt att omorganisera lite, så att det inte alls är såhär mycket på slutet. Nej nu vill jag bara gråta ut och sen ta tag i allting, för såhär får man ju kanppast något gjort.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0