December!

Åh, nu är december här, med sin vita fluffiga snö och sitt mörker upplyst med ljusslingor och adventljustakar! Eller? Nej, det är inte längre snö på backen, knappt ens någon slask. Okej, några ljusslingor och adventljustakar har kommit upp, men inte mer än så. Äsch det kommer väl! :) Igår jobbade jag heeeela dagen, fy vad det var jobbigt. När jag hade 3 timmar kvar fick jag ett migränanfall, inte sådär jätteroligt om jag ska vara ärlig. Men Henrik var så underbart snäll och kom och hämtade mig och körde sedan hem mig, tack för det! Tror nog inte jag hade klarat att sitta på buss, tunnelbana, buss med massa människor och skrikande barn.. När jag kom hem iallafall så var det jättefint hemma. Mamma hade haft "ljusparty" så det var lite juligt med röda gardiner och ljus i fönsterna, supermysigt att komma hem till! Nu ska jag göra mig iordning, början skolan 12 idag! Sen blir det till att åka ner till min älskade Pärlan. :) Grattis förresten till Helene som fick en dotter i fredags! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0