Bloggdesignen!

Jag åkte aldrig med till Farmor och farfar, var så himla trött så jag valde att stanna hemma och ta hand om hundarna. Tur för dom, för nu slapp dom åka bild i 3 timmar (fram och tillbaka). Släppte, som ni kanske vet, ut hästarna imorse, så jag gick upp vid åtta, och vi var inte klara förrens 10 med allting. Åkte förbi bageriet och köpte lite nybakat bröd till frukost, supergott! Finns ingenting som slår en nybakad fralla på morgonen!

Som ni kanske har upptäckt så har jag spenderat lite tid åt att fundera ut hur man ändrar designen, och tadaa, jag upptäckte det! Långt ifrån prefekt, men det är iallafall min egen, och inte nån himla standarmall! :) Nu ska jag ner och ge vovvarna mat, borde ge mig själv lite mat också. Ska jag vara ärlig så har jag inte ätit sen imorse.. Fy på mig, jag vet att det inte är bra, men min mage har blivit så van att den liksom inte säger till när det är dags att äta! Juste, vi köpte ju ost- och skinkpiroger på bageriet, ska äta upp dom! :) Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0